[O1] dziwny dźwięk z komory silnika przy zmianie biegów!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jjarecki007
    Classic
    • 2009
    • 2

    [O1] dziwny dźwięk z komory silnika przy zmianie biegów!!!

    to jeszcze zapytam czy jezeli mam zamiar sobie w przyszłości (myślę że przyszły rok)zamontować ksenony ale oryginalne lampy to potrzebuję zamontować jakąś przejściówkę kostki np. tak jak taka?


    czy normalna kostka wystarczy do wpięcia do ori ksenona?
    jjarecki007
  • jion
    Classic
    • 2008
    • 5

    #2
    [O1] dziwny dźwięk z komory silnika przy zmianie biegów!!!

    Witam,

    użytkuje czeszkę 1.9 tdi z przebiegiem 174 tys i od pewnego czasu podczas jazdy przy zmianie biegu nie jestem pewien ale raczej na wyższy wydaje mi się że spod maski dochodzi dziwny dźwięk jakby tarcia i również po zmianie biegu jak usłyszę ten dźwięk to czasami trochę autem szarpnie. Nie wiem czy ktoś już spotkał się z podobnym problemem , może był już opisywany. Z góry dziękuje za wszelkie sugestie, wskazówki w jakim kierunku pójść, żeby to wyeliminować.

    Pozdrawiam
    Piotrek

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      sprzęgło nie ślizga się jeszcze? pewnie czeka cię wyjęcie skrzyni
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • phrix
        L&K
        • 2007
        • 1000
        • Audi
        • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4


        Może to Ci pomoże
        Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

        _

        Komentarz

        • jion
          Classic
          • 2008
          • 5

          #5
          Witam, dziękki za pomoc. Jutro dzwonię do mechanika co by umówić wizytę w celu wykrycia problemu .

          Mam jeszcze jedno pytanie do was, ponieważ widzę że macie spore doświadczenie a ponieważ zdarzyło się tak że w jednym czasie dopadły moją skodę dwie bolączki. Od jakiegoś czasu mam typowe objawy opisywanego szeroko problemu notlaufu/trybu awaryjnego turbiny z którym już trochę czasu jeżdżę, wiadomo zimą jeździ się wolniej więc chciałem poczekać z naprawą turbiny do wiosny. Teraz doszła opisywana w temacie postu sprawa prawdopodobnie sprzęgła lub dwumasy. Z tego co wyczytałem z tą turbiną to w grę może wchodzić regeneracja co jak się dopytałem w przybliżeniu zamknie się w około 1 tyś zł -taką mam nadzieję. A że z kasą na razie u mnie krucho to czy naprawa/wymiana przęgła/dwumasy może kosztować dużo więcej niż 1 tyś zł, pomijam fakt że pewnie jest to ważniejsze niż "słabsza" turbina z która da się jakoś jeździć.

          Pozdr
          Piotrek

          Komentarz

          • phrix
            L&K
            • 2007
            • 1000
            • Audi
            • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            Za same części dwumas + sprzęgło komlet dobrej firmy musisz policzyć około 1400 PLN do tego dochodzi montaż.

            Na twoim miejscu najpierw zrobił bym turbinę, jeżeli ze sprzęgłęm nic się nie dzieje to można poczekac. Daj znać co twój mechanik stwierdzi odnośnie tych dziwnych dźwięków ( za info bede dozgonnie wdzięczny :wink: )
            Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

            _

            Komentarz

            Pracuję...